تاریخچه ایکس باکس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1264
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی
 

Xbox اصلی اواخر سال 2001 ، تقریبا نوزده سال پیش به بازار عرضه شد. از آن زمان تا به حال بسیاری با نام تجاری تغییر کرده و قدرت بیشتری ، انحصاری بیشتر و ارزش بیشتری را برای مصرف کنندگان در سراسر جهان به ارمغان آورده است. اکنون ، هنگامی که Xbox Series X این فصل تعطیلات را منتشر می کند ، این مارک دوباره خود را دوباره تصور کند.

اما قبل از اینکه به جلو پیش برویم ، چرا نگاهی به گذشته نمی اندازیم که ما را در وهله اول به اینجا رسانده است؟ Xbox دارای یک تاریخچه طبقه بندی شده است - آنچه که به عنوان یک پروژه ساده شروع شده است به یکی از سودآورترین مارک های بازی در کل صنعت تبدیل شده است - و ممکن است به ما کمک کند تا آنچه را که می توانیم از شرکت در پیش رو انتظار داشته باشیم کشف کنیم.

سالهای اولیه

تصور اینکه مایکروسافت باید کنسول بازی خود را توسعه دهد ، از سال 1998 با كوچین باخوس ، سیاموس بلكلی ، اتو بركس و تد هیز اولین تیم كنسول غول نرم افزاری را پس از موفقیت ایده خود را به بیل گیتس تبدیل كرد. این کنسول که در ابتدا لقب DirectX Box داشت ، اولین سیستم بازی ساخته شده مانند رایانه شخصی بود و تمام انعطاف پذیری و قدرت یک دکل بازی را به بازار کنسول می آورد.

این سیستم بر روی ویندوز 2000 اجرا می شود و کار را برای توسعه دهندگان نرم افزار سنتی رایانه آسان می کند و در معماری کنسول کار می کند و بیش از دو برابر قدرت پردازش پلی استیشن پیشرو در صنعت را دارا می باشد. نام آن پرواز نخواهد کرد ، برچسب به خوبی با گروه های تمرکز گذشت و یکی از عناصر نهایی مورد نیاز شرکت را برای بازگرداندن پرده در ایجاد آن به شرکت ارائه داد: یک نام جذاب.

فقط دو سال بعد ، مایکروسافت آماده شد تا با کنسول خود به عموم برود و این دقیقاً همان کاری است که بیل گیتس در کنفرانس توسعه دهندگان بازی در سال 2000 انجام داد. آموزش مشخصات بسیار بهبود یافته سیستم و امکان بالقوه بازی آنلاین یا حافظه داخلی محتوای بارگیری شده - بازی ها و رسانه ها - گیتس توانست توجه جهانیان را به خود جلب کند. بسیاری هنوز هم نسبت به آنچه که می دیدند نسبت به آنچه که می دیدند شک و تردید داشتند و چیزی بیش از یک رایانه شخصی فانتزی که به عنوان یک کنسول بازی لباس پوشیده بود دیده نمی شدند.

چند روز بعد ، مایکروسافت با تظاهرات بیشتر در نمایشگاه سرگرمی الکترونیکی ، پاکت را روی کنسول و بودجه بازاریابی خود فشار داد. در آنجا بود که اولین بار توسعه دهنده Xbox برای اولین بار با Bungie Studios ، سازندگان تیرانداز شخص ثالث Halo: Combat Evolution ارتباط برقرار کرد . مایکروسافت 30 میلیون $ خرید Bungie می مدت کوتاهی پس از سرفصل در صنعت بازی ساخته شده، اما تصمیم Bungie می برای انطباق بود  هاله  را به بهترین استفاده از توانایی های کنسول جدید و تبدیل آن به یک اول تیرانداز نفره . این حرکتی بود که به تاریخ کمک کرد.

تقریباً یک سال بعد ، بیل گیتس با کمک Dwayne "The Rock" جانسون ، طراحی نهایی Xbox را در نمایشگاه الکترونیکی مصرفی 2001 در لاس وگاس ، به همراه تاریخ انتشار رسمی سیستم ، فاش کرد.

روز بزرگ فرا می رسد

در 14 نوامبر ، شعبه Toys 'R' Us در Times Square میزبان رونمایی رسمی Xbox بود که بیل گیتس با کنار گذاشتن بیل گیتس توانست آزمایش عالی شرکت خود را در زمینه بازی انجام دهد. نگرانی های مربوط به نگاه و طراحی سیستم و همچنین قیمت 299 دلاری با بیش از 1 میلیون کنسول Xbox که در طی سه هفته آینده از قفسه ها خارج شده اند ، کنار رفتند.

تاریخچه دروازه بیل راه اندازی Xbox

یکی از مؤلفه های مهم موفقیت این کنسول محبوبیت بازی پرچمدار آن یعنی Halo بود که پانچ یک تا دو را هم منحصر به فرد Xbox و یکی از ژانرهای تیرانداز اول شخص ترین و معتبرترین عناوین برای ضربه زدن به قفسه ها در سال ها ارائه داد. . فروش Halo همه رکورد های قبلی را خراب کرد و بیش از 1 میلیون نسخه از بازی در چند ماه اول انتشار آن فروخته شد. ممکن است طبق استانداردهای امروز خیلی به نظر نرسد ، اما ضربه زدن به علامت میلیون واحدی در آن زمان بی سابقه نبود.

آبهای زبر

تاریخ انتشار Xbox در ژاپن (22 فوریه 2002) و اروپا (14 مارس 2002) به زودی به دنبال آن انجامید ، اگرچه این سیستم نتوانست در هر دو منطقه با همان انرژی که باعث ورودش به آمریکای شمالی شد آتش گرفت. در ژاپن ، تنها 123،000 دستگاه Xbox در هفته اول انتشار فروخته شده است ، و ترس مایکروسافت را از اینکه سیستم بتواند زمان سختی را در بازار ناآشکار دشوار خارج از کشور داشته باشد ، تأیید می کند.

در حالی که به نظر می رسید Xbox به خوبی در آمریکای شمالی فروخته می شود ، عرضه کلی مایکروسافت که انتظارات آن از سیستم مطابق با استانداردهای هر کنسول بسیار زیاد بود ، نگران کننده بود - چه رسد به یک سیستم کاملاً جدید. هزینه بالای ساخت ایکس باکس به نفع سازنده آن نیست و اتفاق بزرگ بعدی را در جدول زمانی سیستم حتی تعجب آور می کند.

در 18 آوریل 2002 ، مایکروسافت قیمت Xbox را از 299 دلار به 199 دلار کاهش داد. در حالی که کاهش چشمگیر قیمت ، سود شرکت از فروش سیستم را برای شرکت تقریبا غیرممکن کرده است ، این اقدام موفق شد خانواده های بیشتری را ترغیب کند تا یک Xbox را به خانه بیاورند. همچنین این امکان را برای Xbox فراهم کرد تا Nintendo GameCube که به تازگی منتشر شده بود را در سال های بعد از فروش خود خارج کند و Xbox را به عنوان نیرویی که باید در جنگ های کنسول مورد توجه قرار بگیرد ، بیشتر کند.

زنده است!

احتمالاً مهمترین رویداد در تکامل Xbox و رشد جایگاه مایکروسافت در صنعت بازی سازی در اولین روز تولد کنسول با راه اندازی Xbox Live اتفاق افتاد.

تاریخچه کیت شروع Xbox Live Starter

شبکه بازی های آنلاین شایعه شده مایکروسافت قبلاً مرحله آزمایش بتا را در آگوست 2002 آغاز کرده بود ، اما این سیستم در ماه نوامبر با Xbox Live Starter Kit روانه بازار شد. پذیرندگان اولیه با یک تجربه بازی چند نفره که کاملاً جدید برای صنعت کنسول بود ، برخورد می شدند و بازیکنان را در مقابل رقبا از سراسر جهان در یک فضای عمومی به میدان می انداختند. در کنار امکان ارتباط با دوستان (و غریبه ها) ، Xbox Live همچنین امکان بارگیری محتوای جدید و تعامل چند نفره را به سطح جدیدی امکان پذیر کرده است.

ایکس باکس لایو با داشتن بیش از 150،000 مشترک در هفته اول خود ، موفقیتی ناخوشایند بود و این تعداد همچنان در سال های بعد به صورت تصاعدی برای شبکه بازی های آنلاین مایکروسافت رشد می کند.

پایان در دید

در حالی که fanbase Xbox با افزودن Xbox Live به رشد خود ادامه داد ، همه آفتاب و فروش در سالهای بعد نبود. در فوریه 2003 ، مایکروسافت از قبل برنامه ریزی برای نسل بعدی Xbox را آغاز کرده بود که با نام "زنون" در آن زمان کدگذاری شده بود.

توسعه دهنده بازی های رایانه الکترونیکی الکترونیک با ساختار مبتنی بر اشتراك Xbox Live مشكل داشت و از انتشار بازی های محبوب محبوب مددن برای Xbox در سال 2003 ، صرفنظر كرد كه تنها یك سال بعد با مایکروسافت توافق كرد. بیش از هر چیز دیگر ، این شرکت همچنان به از دست دادن هر کنسول فروخته شده پول خود را از دست می داد و تا سال 2004 ، فناوری که زمانی بزرگترین نقطه فروش سیستم بود یکی از ناامیدکننده ترین محدودیت های آن شد.

تاریخچه بازی Xbox Live Arcade

با وجود راه اندازی Xbox Live Arcade در نوامبر 2004 ، مایکروسافت ویژگی های جدیدی را با هدف ساخت Xbox - و وراث آن - قطب رسانه ای همه منظوره آنلاین که قرار بود در آن باشد ، به جلو برد.

هنوز انجام نشده است

علیرغم گزارش های مربوط به چیز بزرگ بعدی که هر روز فرا می رسد ، راه اندازی Halo 2 ثابت کرد که شایعات مربوط به از بین رفتن Xbox بسیار اغراق شده است - به بیش از 2.5 میلیون دستگاه فروخته شده در 24 ساعت اول بازی در دسترس بود. فروش عاقبتان 125 میلیون دلاری پیش بینی شده ، آن را به موفق ترین عرضه هر محصول سرگرمی - اعم از بازی ، فیلم یا آلبوم موسیقی - در تاریخ مصرف کننده تا آن زمان تبدیل کرد.

موفقیت Halo 2 در تضاد با فروش بی وقفه Xbox خود بود ، که همچنان به تولید مایکروسافت به میزان قابل توجهی بیشتر از آنچه که می توانست با فروش دست یابد ، می پردازد.

X بعدی و پایان یک دوره

در 12 مه 2005 ، مایکروسافت از Xbox 360 ، نسل بعدی کنسول بازی خود رونمایی کرد. با برنامه ریزی برای انتشار 360 در ماه نوامبر ، این شرکت به وضوح امیدوار بود که اولین اولین بازی - تقریباً یک سال کامل قبل از رسیدن پلی استیشن 3 و نینتندو وای - قرار باشد - 360 را در موقعیت خوبی قرار دهد تا بر بازار مسلط شود. همچنین این بدان معنی بود که نوشتن برای Xbox اصلی روی دیوار است.

بعداً در همان سال ، تولید Xbox به طور رسمی متوقف شد و آمار نهایی کنسولهای فروخته شده در حدود 24 میلیون دستگاه نشست. در حالی که این چیزی برای مسخره کردن نیست ، این تعداد از پیش بینی اولیه مایکروسافت در مورد 50 میلیون کنسول Xbox در خانواده های سراسر جهان کاسته شد. در هیچ جای نزدیک به فروش PS2 ، فروش بیش از 153 میلیون دستگاه قرار نگرفت ، اما Xbox هم از GameCube Nintendo (که 21. میلیون فروخته بود) و هم Sega's Dreamcast (که فقط 10.6 میلیون فروخته بود) فروش بیشتری کسب کرد. آخرین بازی تولید شده برای Xbox در آمریکای شمالی ، Madden 09 ، در آگوست 2008 منتشر شد و پشتیبانی از این سیستم در مارس 2009 قطع شد. ناخن نهایی در تابوت کنسول در 14 آوریل 2010 ، با Xbox Live دسترسی پیدا کرد. برای Xbox اصلی حذف شد.

مشکلات فروش ، Mo '

انتشار ایکس باکس 360 در ایالات متحده در 22 نوامبر 2005 و در اروپا و ژاپن در ماه بعد منجر به فروش ارزهای تقریباً در هر بازار بجز ژاپن شد ، جایی که این سیستم هنوز در یافتن مخاطبان تلاش کرد. در اواخر سال 2005 ، بیش از 1.5 میلیون کنسول ارسال شده بودند و این سیستم را در مسیر تبدیل شدن به استاد جدید قلعه کنسول قرار داده بودند. اما در عجله برای به دست آوردن 360 به خانوار ، برخی از مشکلات جدی در سیستم به تصویب رسید.

تاریخچه Xbox اصلی Xbox 360

چندی بعد از ورود 360 بازار به بازار ، اصطلاح "حلقه مرگ قرمز" شروع به ارسال لرزهای به سمت بازی های Xbox کرد. در میان مسائل مختلف سخت افزاری و نرم افزاری که مدل های اولیه 360 را به وجود آورده است ، یکی از مشکلات به خصوص نامطبوع باعث شده است که کل سیستم با یک خطای مهلک روبرو شود و به صاحبان یک حلقه قرمز روشنایی در اطراف دکمه پاور کنسول بدهد. نقص های مختلف در این مدل های اولیه مایکروسافت را مجبور به تعمیر و تعویض سیستم های بی شماری کرده و در نهایت منجر به تمدید ضمانت کنسول شد تا تمامی موارد را به خود اختصاص دهد.

حتی با وجود همه این مشکلات برای سازندگان اولیه سیستم ، 360 فروخته شده بسیار شگفت آور است. و تا ژانویه 2010 ، بیش از 39 میلیون واحد راه خود را به خانه ها پیدا کرده بودند.

اسباب بازی جدید و ظاهری جدید

در هر دو سال 2009 و 2010 ، ژوئن ثابت شد که ماه مهمی برای 360 است. اول ، حاشیه کنترل صدا و صدا که در نهایت به Kinect تبدیل می شود ، در ژوئن سال 2009 در کنوانسیون E3 آن سال اعلام شد. در ابتدا با عنوان "Project Natal" (مایکروسافت که اغلب از شهرها به عنوان رمزگذاری استفاده می شد ، و شهر برزیل ناتال به افتخار مدیر پروژه متولد برزیلی الکس کیپمن انتخاب شد) ، انتظار می رفت این دستگاه باعث تغییراتی در نحوه تعامل 360 صاحبان هم با کنسول و هم با آنها شود. رسانه مرتبط با آن. Kinect در نوامبر همان سال وارد قفسه ها شد.

تاریخچه Xbox Kinect

یک سال پس از اعلام Kinect ، مایکروسافت اعلام کرد که Xbox 360 با طراحی بدنه ای باریک تر ، مشخصات داخلی به روز شده ، پورت USB اضافی و Wi-Fi داخلی ، طراحی جدیدی را طراحی می کند. چند روز بعد ، در 18 ژوئن 2010 ، قفسه های "Xbox 360 S" به قفسه ها رسید.

همه چیز جدید دوباره قدیمی است

با توجه به چهار سال بین انتشار اولین ایکس باکس و ورود جانشین آن ، جای تعجب نیست که بعد از گذشت شش سال در مارس 2011 شایعاتی مبنی بر پخش شدن مبنی بر اینکه 360 در راه است و مایکروسافت از قبل سخت کار کرده بود روی کنسول بعدی خود کار کرد. . اولین مجموعه گزارش ها در LinkedIn (از همه مکان ها) ظاهر شد ، که در آن چندین طراح و توسعه دهنده توضیحات مبهم از یک پروژه جدید مرموز را که با مایکروسافت کار می کردند اضافه کردند. هیچ وقت قطار شایعه اینترنت متوقف نشد و مجدداً کنسول جدید حتی یک نام غیر رسمی نیز نام داشت: "Xbox 720".

حتی با وجود شایعات نسل بعدی ، فروش 360 ادامه یافته است که قدرتمند مایکروسافت در صنعت بازی های کنسولی است و تا سپتامبر 2012 این شرکت اعلام کرد که در واحدهای فروخته شده به علامت 70 میلیونی رسیده است و تا دسامبر آن تعداد بود. به 75 میلیون رسید. اگرچه فروش 360 مربوط به Wii نینتندو بود که نزدیک به 100 میلیون فروخته شد ، اما PS3 را در حدود 5 میلیون نفر پشت سر گذاشت. این خبر یک ماه بعد توسط اولین نسخه Xbox Music و Xbox Video ، خدمات رسانه ای جدید مایکروسافت دنبال شد که نه تنها جایگزین سرویس های موجود در Xbox شد بلکه یکپارچه سازی جذاب و به سبک Apple را در بین کلیه دستگاه های دارای نرم افزار ویندوز ارائه داد.

از اول شروع کنیم

در ماه مه 2013 ، سرانجام مایکروسافت از آنچه در آینده برای نام تجاری Xbox رونمایی شده بود پرده برداشت و این باعث خوشحالی بازیکنان نشد . دون مات‌تایتر رئیس Xbox از کنسول بعدی - Xbox One - در کنار نسخه بهبود یافته Kinect و پشتیبانی بی‌سابقه از ادغام تلویزیون رونمایی کرد.

از نظر سطح ، این سیستم به نظر می رسد که فرصتی برای رقابت با پلی استیشن 4 که در اوایل آن سال اعلام شده بود ، رقم بخورد ، اما شایعات در مورد Xbox One می چرخند که به طور بالقوه نیاز به اتصال آنلاین دارند و محدود کردن فروش بازی های استفاده شده را تحت الشعاع قرار می دهد. خود سیستم

وقتی مایکروسافت Xbox One را به E3 ماه بعد آورد ، کار ساده تر نشد. طبق سنت ، مایکروسافت قبل از سونی ارائه خود را ارائه می داد و برای کنسول خود قیمت 500 دلار فاش می کرد که Kinect با هر سیستم همراه بود. با این وجود بعداً در همان شب ، سونی نه تنها تأیید کرد که هیچگونه نیاز آنلاین یا محدودیتی در بازی های استفاده شده با پلی استیشن 4 وجود نخواهد داشت ، بلکه هزینه آن فقط 400 دلار خواهد بود. اگر در کنفرانس مطبوعاتی یک مشت حذفی وجود داشت ، به نظر می رسید این اتفاق بیفتد.

دقیقاً پس از E3 ، Mattrick فاش کرد که مسیر مربوط به نیازهای اتصال آنلاین را تغییر خواهد داد و از بازیهای استفاده شده استفاده می کند ، در عوض آنها مانند Xbox 360 کار می کنند. مدت کوتاهی بعد ، او از بین رفت و پس از تکانهای اجرایی بیشتر در بخش ، Phil سرانجام اسپنسر رئیس Xbox شد - موضوعی که او هنوز هم در آن جای دارد.

کم فشار

آرم بررسی Xbox One Xلس شو / روندهای دیجیتال

با وجود شور و شوق دوباره در نام تجاری Xbox پس از تصمیم برای حذف ویژگی های غیر دوستانه مصرف کننده ، Xbox One خود را در یک مبارزه تقریبا ثابت برای مطابقت با فروش PlayStation 4. پیدا کرده است. ترکیب سیستم بازی های منحصر به فرد بسیار محدود است ، با مایکروسافت. تیم های توسعه دهنده شخص اول قادر به رقابت با مجموعه بسیار بزرگتر استودیوهای سونی نبودند و بسیاری از بهترین بازی های Xbox One نیز در رایانه شخصی منتشر شدند.

با این حال ، مقام دوم نیز به نوآوری فوق العاده ای از مایکروسافت منجر شد. این شرکت تقریباً تمام بازی های طرف اول خود را با کراس پلت فرم سازگار ساخته و این امکان را برای شما فراهم کرده است که دوستان در رایانه های شخصی و ایکس باکس وان با هم بازی کنند و حتی به بازیکنان اجازه می دهد بدون از دست دادن پیشرفت ، بین این دو سیستم عامل جابجا شوند. همچنین Xbox Game Pass را معرفی کرد ، برنامه ای که دسترسی نامحدودی به طاق بازی های قدیمی Xbox و همچنین دسترسی روزانه به آخرین نسخه ها را به مشترکان می دهد.

یک تازه سازی نسل متوسط ​​همچنین به ساخت سخت افزار ایکس باکس وان کمک کرده است - اگر نه بیشتر از PlayStation 4. اگر نه بیشتر از آن جذاب است - به روز شده Xbox One S سیستم را به طور قابل ملاحظه ای کاهش داد و با پشتیبانی HDR و پخش کننده 4K Blu-ray افزود ، در حالی که Xbox One X قدرتمندترین کنسول جهان در زمان انتشار بود. این نرم افزار قادر به بازی های بومی 4K است ، کاری که هیچ کنسول بازی دیگری نمی تواند بطور منظم انجام دهد و استفاده از خنک کننده بخار باعث شد این کنسول حتی از Xbox One S کوچکتر باشد.

آینده ای روشن تر

علی رغم مبارزات فروش Xbox One ، طرفداران Xbox دلیلی دارند که از آینده هیجان زده شوند. در E3 2018 ، فیل اسپنسر تأیید کرد که تیم های مختلفی در زمینه ایجاد نسل بعدی سیستم های Xbox دارند ، اما برخلاف گذشته ، به نظر نمی رسد که یک کنسول وجود داشته باشد - در عوض ، می توانست چندین دستگاه داشته باشد.

در ابتدا با نام توسعه داخلی خود "Scarlett" شناخته می شود ، مایکروسافت رسما از Xbox Series X در طی بازی Awards Awards 2019 پرده برداری کرد . این کنسول از قدرت Xbox One X با قدرت رم 6DDR6 ، 12 TFLOPS از قدرت GPU ، یک NVMe SSD به طور رسمی رونمایی می کند. ، و پشتیبانی از وضوح 8K. این گوشی به عنوان قدرتمندترین کنسول جهان به بازار عرضه می شود ، با این گمانه زنی که می تواند حتی از پلی استیشن 5 سونی حتی قدرتمندتر شود ، با توجه به قابلیت ردیابی اشعه PS5 و پشتیبانی خود از رزولوشن 8K ، این یک واقعیت خواهد بود. .

Xbox Series X طراحی باریک ایکس باکس وان ایکس و ایکس باکس وان ایکس را برای چیزهای بسیار حجیم تر نشان می دهد. این سیستم شبیه به یک برج کامپیوتر است ، اما هنوز هم می تواند در کنار آن قرار گیرد و تعداد زیادی از دریچه ها را به منظور خنک نگه داشتن خود دارد. این کنسول با یک کنترلر جدید بسته می شود که بیشتر شبیه طراحی کنترلر Xbox One است ، اما با دکمه "اشتراک" اختصاصی شبیه به نینتندو سوئیچ و PS4. پد جهت نیز تغییر کرده است تا بیشتر شبیه به کنترلر Xbox Elite باشد ، اما دکمه های صورت ، چوب ، محرک و دکمه های شانه بسیار شبیه به طراحی Xbox One هستند.

نسل بعدی کنسول برای مایکروسافت "Xbox Series X" نامیده نمی شود. در عوض ، این تنها یکی از مواردی است که می تواند در نهایت به سیستم های متعدد تبدیل شود و در عوض از این نسل به سادگی Xbox یاد می شود . این به ظاهر گزارش های اولیه را تأیید می کند که مایکروسافت دارای یک دستگاه دوم قدرتمند با قدرت دوم است که یک درایو دیسک را از بین می برد و با کاهش قیمت ارائه می شود. این امکان را به بازیکنان می دهد که سریعتر وارد اکوسیستم جدید شوند ، و موارد اختصاصی کنسول Xbox مخصوص مایکروسافت نیز حداقل تا یک سال پس از عرضه سری X با سیستم های Xbox One سازگار خواهد بود. این شامل Halo Infinite است که به رایانه شخصی نیز خواهد آمد.

ما می دانیم که مایکروسافت در تلاش است از طریق ابتکار عمل Project xCloud خود را جریانی کند . این پروژه به بازیکنان این امکان را می دهد تا از بازی های Xbox در دستگاه های مختلف ، از جمله تلفن ها ، لذت ببرند ، در حالی که در صورت تمایل هنوز از یک کنترلر سنتی استفاده می کنند. مدیرعامل Satya Nadella گفت: این شرکت داخلی از برنامه به عنوان " Netflix برای بازی ها " یاد می کند. در حال حاضر یک دوره پیش نمایش با حدود 50 بازی در دسترس برای آزمایش است و با Google Stadia با رقابت روبرو است. با وجود تلاش Stadia از دروازه ، مایکروسافت شانس پیروزی در جبهه های بازی سنتی و ابری را دارد.

اگر چندین سیستم در کار باشد ، به نظر می رسد که مایکروسافت سرانجام در حال گوش دادن به مخاطبان خود است. مایکروسافت به جای اینکه دستگاهی با اندازه یکپارچه را روی دستگاه پخش کننده خود ببندد ، این پتانسیل را دارد که با دقت بیشتری نیازهای آنها را تأمین کند ، این می تواند به بازگرداندن Xbox یکبار دیگر کمک کند.

 
 
منبع : https://www.digitaltrends.com



:: موضوعات مرتبط: XBOX One , ,
:: برچسب‌ها: تاریخچه XBOX ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com